„Toyota“ pristatė minimalistinį, bet visur važiuojantį 4×4 sunkvežimį, kurio, pasak bendrovės, ji niekada neužbaigs – ir tai padaryta tyčia.

Modelis, pavadintas IMV Origin, yra kompaktiška, plokščia platforma pasižyminti visureigio tipo transporto priemonė, sukurta specialiai atokiems Afrikos kaimams, kur sudėtingas reljefas, itin ribota atsarginių dalių prieiga ir neegzistuojantis viešasis transportas.
Transporto priemonė turi tik vieną sėdynę asimetriškoje kabinoje, neturi nei durų, nei langų, o jos rėmas visiškai atviras. „Toyota“ Japonijoje surinks IMV Origin iki 70% užbaigtumo lygio, o tada išsiųs kaip surenkamą komplektą – tarsi plokščiapakuotį baldą – kad savininkas galėtų jį užbaigti pats, arba, kaip sako gamintojas, „bendrai sukurti“.
„Tai idealus įrankis, suteikiantis vartotojui galimybę veikti,“ sakė Lance’as Scottas iš „Toyota“ Europos dizaino studijos Prancūzijoje. „Jį galima surinkti vietoje naudojant paprastus įrankius ir pritaikyti pagal savo poreikius.“
IMV Origin gali būti pikapas, furgonas, plokščios platformos sunkvežimis ar net mini safari tipo autobusiukas su daugiau sėdynių – „jį lengva surinkti, lengva modifikuoti, o vietos gyventojams suteikiama daugybė galimybių gauti naudos dalyvaujant kūrimo procese.“
„Toyota“ mato šį projektą kaip būdą paskatinti mini gamybos centrų kūrimą atokiose vietovėse. Importuotojai galėtų pritaikyti IMV Origin pagal vietinius poreikius ir tiekti transporto priemones vietos verslams.
Tai primena 2022 m. pristatytą IMV 0 koncepciją, iš kurios vėliau išsivystė Hilux Champ – didesnis sunkvežimio važiuoklės modelis, taip pat sukurtas pagal prieinamumo ir modifikavimo principus.
„Toyota“ prezidentas ir generalinis direktorius Koji Sato, pristatydamas koncepciją Tokijo automobilių parodoje, teigė, kad įmonei buvo „frustracijos šaltinis“ sąmoningai palikti automobilį neužbaigtą, tačiau pridūrė: „Neužbaigimas yra tai, kas padaro jį ‘tavo’ automobiliu, nes žmonės turi skirtingus poreikius savo kasdieniame gyvenime ir darbe.“
Gamintojas kol kas nepateikė jokių techninių detalių, tačiau IMV Origin, atrodo, turi panašų kompaktišką dydį ir ratų bazę kaip mažas miesto automobilis. Tikėtina, kad jis turės vidaus degimo variklį, atsižvelgiant į tai, kad regionuose, kuriems jis skirtas, beveik nėra elektromobilių įkrovimo infrastruktūros.
