„Microsoft“ „Halo“ serija pirmą kartą pasirodys konkurentės „PlayStation“ platformoje

„Microsoft“ pirmą kartą perkelia vieną iš savo populiariausių ir atpažįstamiausių žaidimų serijų į konkurentės konsolę.

„Halo“ – mokslinės fantastikos šaudyklė, kurios pagrindinis herojus yra šarvuotas „Master Chief“, kitais metais pasirodys „PlayStation 5“ konsolėje – tai būtų buvę neįsivaizduojama žaidimų gerbėjams, kai žaidimas pirmą kartą pasirodė 2001 metais.

Pirmojo žaidimo „Halo: Combat Evolved“ perdirbinys buvo paskelbtas tiek „Microsoft“ „Xbox“ konsolei, tiek „Sony“ PS5, pavadinimu „Halo: Campaign Evolved“.

Žaidimas taip pat pasirodys kompiuteriams ir bus prieinamas mobiliuosiuose telefonuose bei planšetėse per „Microsoft“ debesų transliacijos technologiją.

Tai naujausias ženklas, kad „Microsoft“ tolsta nuo tradicinio konsolių gamintojų požiūrio, kai jų žaidimų franšizės ir veikėjai lieka išskirtinai tik jų pačių platformose.
Konsolių karų pabaiga?

„Halo“ dažnai laikomas žaidimu, kuris padėjo „Microsoft“ pirmą kartą įsitvirtinti žaidimų rinkoje su originaliuoju „Xbox“, nors tuo metu „Nintendo“ ir „Sony“ konsolės jau buvo itin populiarios.

Tačiau nors „Microsoft“ sparčiai išplėtė savo įtaką industrijoje, įsigydama kelis konkurentus – įskaitant „Call of Duty“ kūrėją „Activision“ už 69 mlrd. JAV dolerių (59 mlrd. eurų) – jai vis dar sunku įtikinti žaidėjus pirkti naujausias jos konsoles.

Pasauliniu mastu „PlayStation 5“ esą parduota daugiau nei du kartus daugiau nei „Microsoft“ „Xbox Series S“ ir „X“ konsolių. Dar sėkmingesnė buvo „Nintendo“ hibridinė konsolė „Switch“.

Vietoje to „Microsoft“ siekia strategijos, kad jos žaidimus būtų galima žaisti įvairiose platformose – įskaitant kompiuterius, planšetes, telefonus ir naują nešiojamą konsolę „ROG Xbox Ally“.

Tai apima ir jos prenumeratos paslaugos „Game Pass“ reklamavimą, leidžiančią už mėnesinį mokestį gauti prieigą prie žaidimų bibliotekos – panašiai kaip „Netflix“ ar „Disney+“ modelis.

Kai kurie „Xbox“ savininkai kritikavo „Microsoft“ už tai, kad „Halo“ nebebus išskirtinis žaidimas, tačiau tai atspindi platesnę tendenciją – atsisakyti išskirtinumo. „PlayStation“ išleido savo „The Last of Us“ ir „Horizon“ serijų žaidimus kompiuteriams, o „Nintendo“ kai kuriuos savo veikėjų žaidimus pritaikė mobiliesiems telefonams.

Žaidimo vykdomasis prodiuseris Damonas Connas sutinka su šia kryptimi ir žada, kad perdirbinys patiks tiek seniesiems, tiek naujiems gerbėjams.

„Savo esme „Halo“ yra apie ryšį – džiaugiamės galėdami pasiekti naują žaidėjų kartą jų pasirinktoje platformoje ir leisti jiems įsimylėti „Halo“ taip, kaip kadaise padarėme mes patys“, – sakė jis.

„Mes nesiekiame perrašyti „Halo“ palikimo – mes siekiame panardinti jus į jį taip, kaip dar niekada anksčiau.“

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *